نشست صمیمی رییس مرکز با همکاران حوزه پژوهشی، اطلاع رسانی و روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

همکاران حوزه پژوهشی، اطلاع رسانی و روابط عمومی، در نشست صمیمی با دکتر علیرضا صابری، ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ در محل کتابخانه مرکز حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر صابری رییس مرکز، دکتر مساوات معاون پژوهشی به همراه همکاران این حوزه و مهندس غزایی یان مسئول ارزشیابی، مهندس حاجی مشهدی رئیس اداره فناوری اطلاعات، آقای کتوکی مسئول کتابخانه، مهندس حسن پناه مسئول روابط عمومی و امور بین الملل و همکاران واحد انجام شد. ابتدا مدیران مربوطه و همکاران حاضر، نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف هر حوزه را همراه با آسیب شناسی و پیشنهادات توسعه ای، با دکتر صابری گفتگو داشتند.

سپس دکتر مساوات، ضمن خوش آمد به همکاران و تکمیل گفتگوهای ارایه شده، معرفی کامل زیر مجموعه این معاونت و حوزه روابط عمومی، وضعیت برنامه ها، تعداد همکاران و مشکلات و سایر موضوعات این حوزه را ارایه نمود.

در بخش پایانی جلسه، دکتر صابری، ضمن خدا قوت و تاکید بر اهتمام به ارتباط بیشتر بین بخش ها و واحدهای مرکز گفت: تنوع برنامه ها و عملکرد متنوع بخش ها و واحدها و ایستگاه ها، این ضرورت را ایجاب می کند تا در ارتباط فعالتر بخش های مختلف و معرفی برنامه ها و فعالیت ها از مسیر ارتباط موثر، اطلاع رسانی شفافی از ظرفیت ها و عملکرد برای همکاران انجام شود. ایشان در ادامه از عملکرد خوب همکاران شریف تقدیر نمود و از دیدگاه های ارایه شده، قدردانی کرد.

در بخش دوم برنامه، ریاست مرکز ضمن حضور در واحدهای مربوطه، با همکاران گفتگو نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.