شادباش نوروزی دکتر صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به همکاران شریف مجموعه

دکتر علیرضا صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن بهار نو و آغاز سال ۱۴۰۲ را به همکاران پرتلاش و شریف مجموعه و خانواده های محترم ایشان، شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر علیرضا صابری رییس این مرکز همراه با تقدیم درود و خدا قوت و تقدیر از تلاش های گران بهای تمامی همکاران در سال گذشته، در پیام خود گفت:

به نام آفریننده عطر و آب و نور

 ای دگرگون ساز دل ها و دیده ها

ای تدبیر کننده روز و شب 

ای تحول بخش احوال،

تازه ام کن در بهترین احوال

  همکاران گرانقدر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

 خداوند کریم را سپاسگزاریم که در سایه مهربانی های بی انتهایش، فرصت خدمت و تجربه سال دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، به داشته های ارزشمندمان ببالیم و گام در مسیر درست و متعالی زندگی بگذاریم.

سال ۱۴۰۱ را در حالی پشت سر گذاشتیم که با وجود تمام چالش ها و تنگناها، توانستیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز تحقیقات و آموزش حوزه کشاورزی، که همانا امنیت غذایی می باشد گام برداریم.

در آستانه سال جدید از همه عزیزان همکار تقاضا دارم، با ارزش هایی که به آنها اعتقاد داریم با ارتقای سطح تعلق و تعالی سازمانی و با بکارگیری اندیشه و عمل، زمینه پیشرفت و امنیت غذایی را فراهم سازیم و در سایه توکل و همت بلند، با غلبه بر چالش‌های پیش روی، زندگی توأم با امنیت و رفاه را برای جامعه کشاورز و ملت‌ شریف مان به ارمغان آوریم.

همراه با تقدیم شادباش فرا رسیدن سال نو، بدینوسیله از تلاش ارزنده و سازنده یکایک همکاران شریف که سرمایه اصلی این مجموعه فاخر می باشند قدردانی نموده و از درگاه ایزد دانا برای شما بزرگواران و خانواده گرامی، سرزندگی و خواهندگی، جویندگی و یابندگی، رخشندگی و پایندگی را آرزو می نمایم.

 خجسته باشید

علیرضا صابری

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.