برگزاری بخش دوم جشنواره دانش آموزی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در هنرستان کشاورزی شهید روحانی فرد کردکوی

مراسم جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز، حجه الاسلام ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، کارکنان، مربیان و دانش آموزان در سالن جلسات واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در ابتدای این جلسه دکتر تازیکه مدیر واحد آموزش شهید روحانی فرد فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک عرض نمودند. تازیکه در ادامه هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلا ب اسلامی و تقدیر از دانش آموزان فعال در عرصه علمی، فرهنگی و ورزشی ذکر نمود.
در ادامه دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز از مدیریت واحد آموزش در برگزاری این مراسم قدردانی نمودند. آقاجانی قران را کتاب هدایت برای انسانها دانسته و افزود باید این کتاب را سرمشق زندگی خود قرار دهیم. وی به اهمیت تعهد و تخصص اشاره و افزود اگر میخواهیم جامه پویا و و یک کشور آباد داشته باشیم؛ بایستی ایمان و عمل صالح را در دستور کار خود قرار دهیم. وی به دانش آموزان توصیه نمودند که پتانسیل های خود را شناسایی نموده و با یادگیری آموزش های مهارتی و عملی در هنرستان در راستای برطرف نمودن مشکلات جامه حرکت نمایند و از این طریق نقش موثری در جامعه داشته باشند که این کار قطعاً مورد رضایت خداوند و مردم خواهد بود. در ادامه دیکلمه ای توسط دانش آموزان در خصوص اهمیت دهه فجر قرائت شد. در پایان از دانش آموزان فعال در عرصه علمی، فرهنگی و ورزشی هنرستان تجلیل بعمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.