شرکت در پویش ملی ایرانیان برای امنیت و اقتدار غذایی الگوی کشت ملی

هر چند که بر اساس قوانین و اسناد بالادستی، طراحی و اجرای الگوی کشت از وظایف وزارت جهاد کشاورزی به شمار می‌آید اما با توجه به اینکه امنیت و اقتدار غذایی یک دغدغه ملی بود و با امنیت حکمرانی عمومی ارتباط تنگاتنگی دارد، تلاش برای تحقق امنیت و اقتدار غذایی تنها بر عهده این وزارت‌خانه نیست بلکه یک مسئولیت اجتماعی برای تمام ارکان اجرائی کشور؛ وزارت‌خانه‌ها؛ موسسات علمی، تحقیقاتی و آموزشی؛ حوزه‌های علمیه؛ بنیادها؛ شرکت‌ها؛ تشکل‌های مردمی؛ مدارس و بطور کلی مردان، زنان، جوانان و نوجوانان عزیز ایرانی در هر رده، مقام و جایگاه است.

«پویش ترویجی الگوی کشت ملی» یک فعالیت ویژه ترویجی است که با شعار «پویش ملی ایرانیان برای امنیت و اقتدار غذایی» اطلاعات لازم در مورد ویژگی‌ها، اهداف‌، رویکردهای برنامه الگوی کشت ملی و همچنین شیوه‌های حضور و مشارکت همگانی برای حضور و مشارکت مردم در آن را ارائه و بسترهای لازم برای همکاری و مشارکت‌های دو یا چند جانبه را فراهم می نماید.

موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از شما فرهیخته گرامی برای پیوستن به این پویش دعوت به عمل می‌آورد. با کلیک بر روی فرم زیر (فرم مشارکت و همکاری در پویش ملی ایرانیان) مشخصات و نحوه همکاری خود را ثبت نمایید. توجه فرمایید فقط یک بار امکان مشارکت در پویش ملی برای شما وجود دارد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.