برگزاری نخستین جلسه سال ۱۴۰۲ شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

نخستین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در سال ۱۴۰۲ در روز ۲۷ فروردین در محل دفتر ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه با حضور دکتر علیرضا صابری رییس مرکز، معاونان و اعضای شورا فرهنگی در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.

در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با عرض خوش آمد به اعضای شورای و تبریک بهار طبیعت و بهار قران، سال «مهار تورم و رشد تولید» را که از سوی مقام معظم رهبری نام گرفت را گرامی داشتند و در سخنانی ضمن تقدیر از حضور فعال اعضا در برنامه های سال گذشته شورا و آرزوی سالی پر بار در این حوزه، گفت: ضروری است با برنامه هایی سازمان یافته، در رویداد های فرهنگی و آیین های دینی و ملی حضور فعال تری داشته باشیم و از این یادمان ها، بهره گیری شایسته داشته باشیم.

در ادامه، حاضران در این نشست، با توجه به تجربه برنامه های پیشین، نقطه نظرات خود را در خصوص برگزاری برنامه های متنوع قرهنگی، که موجب بالندگی و طراوت مجموعه و خانواده همکاران می شود را ارایه نمودند.

در پایان دکتر صابری رییس مرکز با اشاره به شعار سال، از اعضا خواستند در سال جاری شاهد رشد برنامه ها و تولیدات فرهنگی مجموعه باشیم ضمن قدردانی پیگیری برنامه ها توسط اعضای شورا، خواهان استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود شدند و در ادامه با اشاره به پیشنهادات و موارد مطرح شده، نقطه نظرات و رهنمودهای خود را در خصوص ضرورت برگزاری مناسب آیین های بزرگداشت و دیگر برنامه های حوزه وظیفه مندی شورا در مرکز را ارایه دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.