بازدید دکتر نوشاد مدیر کل پشتیبانی سازمان تات از امکانات واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

دکتر نوشاد مدیر کل پشتیبانی سازمان تات به همراه دکتر بابایی عضو هیات علمی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندرقند به منظور تدریس در کارگاه آموزشی تغذیه و برداشت چغندرقند پاییزه به استان گلستان سفر نموده و پس از پایان کارگاه از فضاهای آموزشی، ورزشی، رفاهی و مزارع تولیدی واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی بازدید نمودند.
دکتر صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان ضمن خیرمقدم گویی به معرفی و شرح برنامه های واحد آموزش پرداخت. صابری به سیاست های سازمان تات در خصوص تربیت کشاورزان آینده اشاره و افزود در همین راستا مهم‌ترین وظیفه این واحد تربیت کشاورزان آینده می باشد. صابری همچنین اجرای دوره های آموزش کارکنان و اجرای برنامه های ترویجی برای منطقه غرب استان را از برنامه های این واحد در جهت افزایش بهره وری بخش کشاورزی اعلام نمود. رییس مرکز بر استفاده بهینه از ظرفیت های واحد آموزش از جمله خوابگاه کارکنان، سالن غذاخوری در اجرای دوره های کارکنان جدیدالاستخدام سازمان تات تاکید نمودند.
دکتر نوشاد مدیر کل پشتیبانی سازمان نیز در جریان بازدید گفت: خوشبختانه واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی دارای ظرفیت و پتانسیل آموزشی بالایی بوده و تمامی امکانات برای اجرای دوره های آموزشی کارکنان و جدید الاستخدام در این واحد فراهم که انشاله با حمایت و توجه سازمان تات و مرکز تحقیقات کشاورزی استان از این ظرفیت استفاده بهینه بعمل آید. در این برنامه دکتر نوشاد و هیات همراه از مجموعه سالن غذاخوری، خوابگاه کارکنان، سالن ورزشی و مزارع پژوهشی و تولیدی واحد آموزش بازدید به عمل آوردند. خاطر نشان می سازد در این بازدید دکتر صابری رئیس مرکز، دکتر قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی،دکتر اقاجانی معاون آموزش و دکتر تازیکه مدیر واحد آموزش شهید روحانی فرد دکتر نوشاد را همراهی نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.