آیین بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از مدرسان و آموزگاران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

در جشن گرامیداشت مقام شامخ معلم، از سرمایه های انسانی بخش آموزش، مدرسان مرکر و آموزگاران هنرستان کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این آیین که به همت معاونت آموزش و با حضور دکتر صابری رئیس مرکز، دکتر آقاجانی معاون آموزش، نماینده ولی فقیه در مرکز، روسای ادارات آموزش های رسمی، بهره برداران و کارکنان مرکز، رئیس واحد آموزش کردکوی، مدیران هنرستان های وابسته گرگان و کردکوی و جمعی از مدرسان سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲  در سالن جلسات واحد آموزشی شهید حاجی کریمی گرگان برگزار شد و از مدرسان بزرگوار، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای مراسم، معاونت آموزش ضمن خیر مقدم و تبریک روز معلم، از زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت تشکر نمودند.

سپس رئیس مرکز نیز با تبریک روز معلم به همه همکاران و با اشاره به اینکه همه حضار به نوعی پای درس معلم نشسته اند و نظم و انضباط را از معلمان فرا گرفته اند، خواستار نظم و انضباط اداری شدند.

در ادامه حاج آقا ملایی با تبریک این روز به مدرسان، به بیان فضائل و اهمیت شغل معلمی پرداختند. سپس هریک از حضار به بیان نقطه و نظرات خود پرداختند.

در پایان این برنامه ضمن اهدای لوح تقدیر به آموزگاران حاضر در جلسه، از دستاوردهای هنرستان دخترانه رشد گرگان بازدید بعمل آمد و جلسه به صرف ناهار خاتمه یافت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.