پیام شادباش رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر سال ۱۴۰۲

دکتر علیرضا صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به این گروه همکاران شریف مرکز شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر صابری رییس این مرکز ضمن تکریم و تجلیل از تلاش ارزنده تمامی همکاران شریف فعال در بخش آموزش مرکز در بخشی از پیام خود گفت:

کارگران از نجیب ترین و شرافتمندترین اقشار کشور هستند و همواره در مرکز  بزرگ تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان نیز، در کنار محققان امنیت غذایی، با زحمت و تلاش، سبب چرخش چرخ های کاری مرکز و امتداد پروژه های تحقیقاتی تا حصول نتایج می شوند.

فرا رسیدن هفته کار و کارگر و روز جهانی کارگر بهانه‌ای است تا ضمن شادباش و گرامیداشت این آیین، به کارگران سخت‌کوش و تلاش‌گر، با مروری بر خدمات این عزیزان، زمینه بهبود و ارتقای شرایط آنان را نیز مورد توجه قرارداده و هر آنچه می‌توانیم برای این امر به انجام رسانیم.

اینجانب این یادمان ارزشمند را به تمامی سرمایه‌های انسانی مجموعه، شادباش عرض نموده، برای همگی شما عزیزان و خانواده بزرگوارتان، توفیقات روز افزون از درگاه یزدان پاک آرزو می نمایم و امیدوارم با بهروزی و شادکامی، در تمامی مراحل زندگی و خدمت به ایران اسلامی، پیروز و سربلند باشید.

خجسته باشید

علیرضا صابری

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.