ارزیابی دوره های مهارتی سربازان یگان های نظامی و انتظامی استان گلستان

به منظور ارزیابی دوره های مهارتی آموزش سربازان، جلسه مشترک دکتر صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با سردار کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار گردید.
در ابتدای این دیدار دکتر صابری ضمن خیرمقدم گویی زیربنای توسعه کشاورزی استان را تحقیقات و آموزش دانستند. صابری به شعار سال رهبر معظم انقلاب ” افزایش تولید و مهار تورم” اشاره و افزود؛ ارائه آموزش های مهارتی به علاقمندان و فعالان بخش کشاورزی عاملی مهم در افزایش تولید محصولات کشاورزی بوده و افزود در همین راستا در واحد آموزش شهید حاچی کریمی گرگان و شهید روحانی فرد کردکوی دانش آموزان علاقمند در رشته های مهارتی کشاورزی در قالب هنرستان کشاورزی مشغول به تحصیل و یادگیری دوره های مهارتی می باشند. همچنین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان بر اساس وظایف سازمانی در سال گذشته برای تعداد ۱۷۶۳ نفر از سربازان آموزش مهارتی رشته های کشاورزی در یگان های نظامی و انتظامی استان برگزار نمود.
سردار کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدرسان و مربیان مرکز هدف از این جلسه را ارزیابی و بررسی موانع و مشکلات و ارائه راه حل جهت افزایش کیفیت آموزش های مهارتی سربازان عنوان نمود. وی افزود ما با اجرای طرح مهارت آموزی سربازان به کمک دستگاه‌های دیگر آمده ایم. کمالی با تاکید بر پرهیز از موازی کاری در زمینه مهارت و اشتغال سربازان گفت؛ ارائه آموزش هایی که منجر به شغل، مهارت آموزی، توانمند سازی و تسهیل گری برای اشتغال سربازان میشود از اولویت‌های ماست. در پایان جلسه گزارشی از وضعیت ارائه آموزش‌ها، موانع، مشکلات و راهکارهای افزایش کیفیت بحث و تبادل نظر گردید.
خاطر نشان می سازد در این برنامه سرهنگ افشار، رئیس مرکز نظارت و راهبری قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز، مهندس حسین پور رئیس اداره آموزش بهر برداران، تازیکه مدیر واحد آموزش کردکوی نیز حضور داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.