بازدید دکتر صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از امتحانات پایان ترم دانش آموزان واحد آموزش شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی

با پایان یافتن کلاس‌های درس دانش آموزان، امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان مقطع متوسطه هنرستان کشاورزی شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با حضور در واحد آموزش کردکوی امتحانات پایان ترم دانش آموزان را مورد بازدید قرار داد. صابری ضمن بیان خسته نباشید به مدیر و کارکنان واحد آموزش نظارت دقیق در برگزاری امتحانات را تاکید نمودند. رئیس مرکز همچنین به دانش آموزان توصیه نمودند که با دقت دروس خود را مطالعه نموده تا انشاالله امتحانات پایان ترم خود را با موفقیت به پایان برسانند.
در همین رابطه تازیکه مدیر واحد آموزش شهید روحانی فرد بیان داشت. امتحانات پایان ترم دانش آموزان مطابق با تقویم آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان از تاریخ ۳۱ اردیبهشت شروع و تا ۱۷ تیرماه سال جاری ادامه دارد. تازیکه افزود در سال تحصیلی جاری تعداد ۸۰ نفر دانش آموز در قالب دو هنرستان کار ودانش و فنی‌وحرفه‌ای در این واحد آموزشی مشغول به تحصیل می باشند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.