نشست هم اندیشی و برنامه ریزی همکاران رابط روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی همکاران رابط روابط عمومی معاونت ها، بخش ها، واحد و ایستگاه های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در روز یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین که با حضور دکتر صابری، رییس، دکتر آقاجانی معاون آموزشی، همکاران روابط عمومی و گروه رابط روابط عمومی معاونت ها، بخش ها، واحد و ایستگاه های مرکز انجام شد. ابتدا مهندس محمد حسن پناه مسئول روابط عمومی مرکز، ضمن خوش آمدگویی به حاضران و تعریف روابط عمومی، به نقش این واحد در ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی و معرفی برنامه ها و دستاوردهای مجموعه به گروه متنوع جامعه مخاطب در لایه های مختلف و بهره بردار بخش کشاورزی اشاره کرد ایشان همچنین در خصوص جایگاه ویژه و اهمیت برنامه های این حوزه و ضرورت پیگیری این مهم از سوی رابطان و اطلاع یابی از برنامه ها و فعالیت های حوزه مربوطه و ارایه آن به ستاد روابط عمومی مرکز جهت اطلاع رسانی و انتشار محتوای تولید شده، با حاضران گفتگو نمود.

در ادامه همکاران حاضر پیشنهادات، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در موضوعات و مسائل مرتبط با این حوزه را جهت پویایی بیشتر و نمایش شایسته از بروندادهای مرکز ارائه دادند.

در بخش بعدی، دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز ضمن اشاره به مسیرها و کانال های معرفی مرکز و اطلاع رسانی به جامعه مخاطب و پیگیری هایی که برای ارتقای این حوزه تاکنون در مرکز در جریان بوده است را برشمرد و در راستای تولید محتوا بر ضرورت تهیه و به روز رسانی کلیپ، کتابچه و استانداردسازی تولید اخبار بخش ها، تاکید کرد.

در بخش سوم برنامه، دکتر صابری ریاست مرکز، ضمن خدا قوت به همکاران حاضر و همکارانی که در خط مقدم مرکز در ایستگاه ها، در حال برداشت مزارع تحقیقاتی و کاشت پروژهای جدید می باشند سخنان خود را آغاز کرد و با تقدیر از همکاران رابط روابط عمومی که علاوه بر زمینه فعالیت تخصص حوزه خود، رسالت اطلاع یابی از برنامه های بخش را به نیز به عهده دارند برای آنان در این مسیر آرزوی موفقیت کرد و ضمن استقبال از پیشنهادات خوب و ارزنده گروه حاضر بر شبکه سازی برنامه ها و همکاران و آموزش های تخصصی از جمله: دوره های خبر نویسی و عکاسی تاکید کرد.

در انتهای این نشست، همکاران رابط، ابلاغ های خود را از دست دکتر صابری ریاست مرکز و دکتر آقاجانی دریافت داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.