حضور مسئول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به همراه اعضای شورای هماهنگی روابط‌ عمومی گلستان در تحریریه گلستان ما

مهندس محمد حسن پناه مسئول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به همراه اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی استان  گلستان در تحریریه گلستان ما حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان از منبع گلستان ما، اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی گلستان در تحریریه گلستان ما حضور یافتند و در این دیدار پیرامون ارتباط بیشتر رسانه با روابط‌ عمومی‌ها تبادل نظر شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان گلستان در این دیدار گفت: امروز به مناسبت هفته روابط عمومی به اتفاق یکی برخی از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی به سراغ یکی از رسانه‌های انقلابی استان گلستان آمدیم.

علی متکی ادامه داد: رسانه در بحث اطلاع‌رسانی در کنار روابط عمومی‌ها به ارائه خدمات بهتر دولت به مردم کمک می‌کنند و یاری‌گر روابط عمومی هستند.

متکی ابراز داشت: رسانه‌های انقلابی با اخلاص تلاش می‌کنند برای توسعه استان قدم بردارند و‌امید داریم بتوانیم کمک کار این عزیزان باشیم و در این دیدار پیرامون ارتباط بیشتر رسانه با روابط‌عمومی‌ها تبادل نظر کردیم.

وی افزود: شورای روابط عمومی عصاره روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است و هر یک از اعضای این شورا، روابط عمومی دستگاه‌ها به شمار ‌می‌روند و می‌توانیم در بخشی مختلف در کنار رسانه‌ها باشند و به رضایتمندی بیشتر مردم از خدمات دولت کمک کنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: انتخابات را امسال در پیشرو داریم و با کمک رسانه می‌تواند به حضور پرشور مردم در انتخابات کمک کنیم.

محمد حسن پناه عضو شورای هماهنگی روابط عمومی گلستان نیز در این نشست یادآور شد: روابط عمومی ارتباطات درون و برون سازمانی است و رسانه در کنار روابط عمومی نقش خوبی می‌تواند در تعامل و روابط بین مردم و دستگاه اجرایی به وجود بیاورد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان تأکید کرد: هدف مجموعه ما امنیت غذایی است و بازخورد‌هایی که از رسانه دریافت می‌کنیم بیانگر جایگاه ما در دستگاه اجرایی برای رسیدن به اهداف است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.