برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان فرهیخته سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

آیین تجلیل از سرمایه های انسانی و پیشکسوتان و بازنشستگان فرهیخته سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، هقدهم تیر ۱۴۰۲  در محل سالن پروفسور ارشاد در گرگان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، ، در این آیین که همزمان با عید سعید غدیر خم و با حضور دکتر صابری رئیس مرکز و معاونان و همکاران بخش ها و ایستگاه های و واحدهای تحقیقاتی و آموزشی برگزار شد از ۱۷ نفر از همکاران بزرگوار که در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به افتخار بازنشستگی نایل شده اند تقدیر به عمل آمد.
در این برنامه ابتدا دکتر صابری در سخنانی ضمن سلام و خدا قوت و شادباش اعیاد و ایام و شادباش افتخار بازنشستگی به همکارانی که به تازگی با این کسوت نایل شده اند در این خصوص سخنانی را تقدیم جمع نمود و در ادامه ضمن مروری بر برنامه های مرکز و برنامه های استانی و ملی که با حضور مرکز رخ داده است از همکاران رده های مختلف خواستند تا با همت مضاعف در خدمت اهداف سازمان و مرکز باشند و مسیر رو به رشدی که از همت پیشکسوتان مجموعه خلق شده را، با شایستگی ادامه دهند.
سپس همکاران بازنشسته به بیان بخشی از خاطرات مشترک خود با همکاران پرداختند و همکاران شاغل نیز با بیان خاطرات همکاری با این بزرگواران، از حضور سبز و ارزشمند ایشان و تجربیات مفید و رد  خیری که به یادگار گذاشته اند تقدیر و تکریم نمودند.

 در بخش پایانی برنامه نیز با حضور دکتر صابری رییس مرکز، معاونان و حجت الاسلام ملایی، از ۱۷ نفر از همکاران شریف مرکز که به کسوت بازنشستگی نایل شده اند با تقدیم لوح و هدایایی تقدیر و تشویق همکاران، تجلیل به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.