انتصاب دکتر محمدی به عنوان رییس ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس

دکتر رحمت اله محمدی گنبد به عنوان رییس ایستگاه تحقیقاتی برتر کشاورزی گنبدکاووس وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، طی حکمی که از سوی دکتر علیرضا صابری رییس این مرکز صادر شد دکتر رحمت اله محمدی گنبد  برای این جایگاه منصوب شد.

در این برنامه که در محل دفتر ایستگاه و با حضور تمامی همکاران ایستگاه، دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، مسول حراست، و مسول روابط عمومی مرکز برگزار شد. ابتدا دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، با اشاره به نقش تعیین کننده ایستگاه ها در اجرای برنامه های تحقیقاتی و پشتیبانی، بر اهمیت ایستگاه ها بویژه ایستگاه گنبد و منابع انسانی ارزشمند حاضر تاکید کرد و در ادامه ضمن قدردانی که از تلاش همکاران و مدیریت دقیق و پیگیری های دکتر قوجق در چالش زمین ایستگاه و اجرای شایسته طرح های تحقیقاتی و سایر برنامه های پژوهشی و توسعه ای انجام شد توضیحاتی نیز در خصوص وضعیت مرکز، برنامه های در دست اجرا و سایر برنامه های در پیش را برای حاضران ارایه نمود.

سپس دکتر قوجق ضمن قدردانی از زحمات و مشارکت همکاران ایستگاه و مدیریت و معاونان مرکز با ایشان در راستای پیشبرد برنامه ها و کارهای مرکز، در خصوص دستاوردها، برنامه اجرا شده و در دست اقدام و تعاملاتی که با سایر دستگاه های شهرستان برقرار بوده سخنان خود را ارایه نمود.

در این بخش از برنامه ضمن اهدای لوح تقدیر و هدیه دکتر قوجق، حکم ابلاغ ریاست ایستگاه به دکتر محمدی تقدیم شد.

سپس دکتر محمدی ضمن خدا قوت به دکتر قوجق و تشکر از حسن اعتماد مرکز در انتخاب ایشان، نقطه نظرات خود را در زمینه های مورد نیاز پشتیبانی ایستگاه ارایه نمود.

در بخش پایانی جلسه، همکاران حاضر ضمن خدا قوت به دکتر قوجق و شادباش دکتر محمدی، دیدگاه و پیشنهادات خود را در راستای ارتقای شرایط کاری و مسایل مختلف ایستگاه بیان کردند.

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش افتخار کسب ردای خدمت به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون گذشته از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.