برگزاری جلسه شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه شورای فرهنگی با موضوع بزرگداشت اربعین و هفته دولت در محل سالن جلسات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه با حضور دکتر علیرضا صابری رییس مرکز، معاونان و اعضای شورا فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با عرض خوش آمد به اعضای شورا، ضمن بیان سخنانی از ائمه در فضیلت زنده نگاه داشتن نام و یاد امام حسین و اربعین، درخصوص ایفای نقش فعال در بزرگداشت این آیین  و مشارکت فعال دیدگاه های خود را بیان کرد.

در ادامه، حاضران در این نشست، با توجه به تجربه برنامه های پیشین، نقطه نظرات خود را در خصوص حضور فعال در برنامه های مختلف مرتبط با اربعین حسینیبیان کردند و همچنین پیشنهادهای خود را برای برگزاری رویدادهای حوزه وظیفه مندی و برنامه های متنوع علمی و قرهنگی به مناسبت هفته دولت را ارایه نمودند.

در پایان دکتر صابری رییس مرکز با اشاره به موضوعات جلسه، ضمن قدردانی پیگیری برنامه ها توسط اعضای شورا، خواهان استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود شدند و در ادامه با اشاره به پیشنهادات و موارد مطرح شده بویژه در موضوع اربعین با توجه به وظیفه مندی شخصی همکاران و جایگاه سازمانی، پیشنهادات خود را در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه ها و بهره گیری از ظرفیت های ممکن، ارایه دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.