نشست رئیس سازمان حفظ نباتات کشور و رئیس موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور با رییس و مدیران سازمان جهادکشاورزی گلستان

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، رئیس موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور و هیات همراه با رییس و مدیران سازمان جهادکشاورزی گلستان و مدیران کلینیک های گیاه پزشکی استان در محل سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور رنجبر رئیس سازمان حفظ نباتات کشور،نعیمی رئیس، شاهرخی معاون پژوهشی و مرزبان رئیس بخش کنترل بیولوژیک موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور به همراه صابری رییس، ربانی نسب رییس و محققان بخش تحقیقات گیاه پزشکی این مرکز و مدیران کلینیک های گیاه پزشکی استان با برزعلی رئیس و معاونان سازمان جهادکشاورزی استان انجام شد ابتدا حق نما مسول حفظ نباتات استان ضمن خیر مقدم، معرفی جامعی از شرایط موجود استان و چالش های پیش روی را ارائه کرد. در ادامه مدیران کلینیک های حاضر مسایل حوزه خود را بیان نمودند. در ادامه صابری و ربانی نسب و ضعیت جاری بخش و مرکز را به اطلاع مدیران ملی رساندند.
سپس ریاست موسسه گیاه پزشکی، ضمن بیان مزیت های استان و ارتباط آن با اهمیت سفر به استان، بر دقت در برنامه ها و حالش های این حوزه تاکید کرد.
در بخش دیگر این جلسه، رییس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به شرایط تغییرات اقلیمی و لزوم اتخاذ سیاست‌ها و برنامه های جدید، در خصوص راهبردهای جدید در مسیر برنامه های مدیریت تلفیقی با حاضران گفتگو کرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.