برگزاری جلسه شورای آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

به منظور بررسی مسائل و مشکلات معاونت آموزش، جلسه شورای آموزشی مرکز با حضور صابری رئیس، حسین پور معاون آموزشی، قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، مساوات معاون پژوهش و فناوری و مدیران آموزش مرکز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در ابتدا حسین پور گزارشی از عملکرد و برنامه های واحد آموزش بیان نمود. وی در ادامه به فعالیت های انجام شده در خصوص جذب دانش آموز مقطع متوسطه در دو واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی و حاجی کریمی گرگان اشاره و افزود خوشبختانه با تمهیدات معاونت برنامه ریزی و پشتیابانی مرکز عملیات فنس کشی و نقاشی ساختمان کارودانش گرگان به پایان رسید است. وی به برگزاری دوره آموزشی کارکنان جدید الاستخدام در واحد کردکوی نیز اشاره و افزود نظافت خوابگاه ها و محوطه اداری و آموزشی انجام و انشاله عملیات تکمیل و تجهیز خوابگاهها نیز به زودی شروع گردد.
صابری ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده در معاونت آموزش به برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی و شروع مهرماه در دو واحد آموزش تاکید نمود. وی تقویت واحد آموزش کردکوی را از برنامه ها و سیاست های مرکز دانسته و افزود توسعه کمی و کیفی آموزش های مقطع متوسطه، اجرای دوره های ملی برای کارکنان، دوره های روحانی مروج و اجرای برنامه های ترویجی و پژوهشی توسط معاونت آموزش پیگیری و رایزنی ان با موسسه اموزش و ترویج صورت پذیرد. صابری به وجود نیروی انسانی توانمند در مرکز اشاره و افزود استفاده از تجربیات اعضاء هیات علمی در تدریس دروس مهارتی نقش مهمی در مهارت آموزی دانش آموزان خواهد داشت. وی در ادامه به اجرای دوره های کارشناسان جدید الاستخدام در واحد آموزش کردکوی اشاره و افزود قطعا این دوره ها نقش مهمی در توانمند سازی نیروهای جدید داشته که ان شالله با همکاری دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تات، آموزش دفتراموزش کارکنان معاونت آموزش سازمان دورها به نحو شایسته برگزار گردد. صابری تشکیل کمیته و کارگروه های مرتبط جهت برنامه ریزی و اجرای شایسته این دوره ها را از برنامه های مرکز در جهت اجرای با کیفیت این دوره ها اعلام نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.