برگزاری جلسه شورای آموزشی واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

به منظور برنامه ریزی کمی و کیفی آغاز سال تحصیلی جدید، جلسه شورای آموزشی واحد آموزش کردکوی با حضور تازیکه مدیر واحد، میری مدیر هنرستان، معاونین و مدرسان واحد آموزش کردکوی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه تازیکه ضمن تسلیت مناسبت های پایانی ماه صفر از تلاش و زحمات کارکنان واحد آموزش قدردانی نمود. مدیر واحد کردکوی به سیاست های مرکز در خصوص توسعه برنامه های آموزشی اشاره و افزود جذب دانش آموز مقطع متوسطه و توسعه کمی و کیفی آن از برنامه های مرکز بوده در همین راستا با هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان تمهیدات لازم برای جذب دانش آموزان علاقمند به رشته های کشاورزی در نظر گرفته شده است. وی بر برنامه ریزی منظم برای آغاز سال تحصیلی و شروع مهرماه در دو واحد آموزش تاکید نمود. تازیکه همچنین به برگزاری دوره آموزشی کارکنان جدید الاستخدام در واحد کردکوی نیز اشاره و افزود مقرر شد کمیته “دوره آموزشی کارکنان جدید الاستخدام” به منظور پیگیری و اجرای برنامه ها تشکیل گردد. وی افزود در همین راستا نظافت خوابگاه ها و محوطه اداری و آموزشی انجام و ان شاالله عملیات تکمیل و تجهیز خوابگاهها نیز در دستور کار مرکز می باشد.
در ادامه میری گزارشی از روند جذب و ثبت نام دانش آموزان هنرستان برای سال تحصیلی جدید ارائه نمود. میری به اهمیت دروس مهارتی برای دانش آموزان تاکید و افزود برای کار عملی دانش آموزان نیاز به ادوات، وسایل و تجهیزات از جمله گلخانه، زمین بوده که با هماهنگی مدیر واحد در حال تکمیل و تجهیز هنرستان می باشیم. وی جداسازی و فنس کشی هنرستان از مجموعه واحد آموزش را مهمترین عامل برقرای نظم و انظباط دانش آموزان دانسته و خواستار انجام جداسازی هنرستان تا بازگشایی مدرسه گردید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.