نشست راهبردی مدیرکل اداره کل امور مالی سازمان تات با همکاران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

مجید یوسفیان مدیرکل اداره کل امور مالی سازمان تحقیقات، ـآموزش وترویج کشاورزی و هیات همراه  با همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این برنامه که با حضور علیرضا صابری رئیس، علیرضا قدس ولی معاون پشتیبانی، محمد مهدی لولایی رییس مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی استان و گروهی از همکاران این مرکز برگزار شد ابتدا صابری گزارشی از وضعیت برنامه های پشتیبانی، مالی و توسعه مرکز را ارایه کرد. در ادامه سایر همکاران چالش ها و مسائل حوزه خود را ارایه نمودند.

در ادامه ضمن تقدیر از برنامه های انجام شده در مرکز، آخرین سیاست های مالی سازمان تات و برنامه های مربوطه را بیان کرد و در خصوص مسایل مطرح شده نیز سیاست های سازمان و راهکارهای اجرایی را به اطلاع رساند.

در بخش بعدی برنامه گروه مالی سازمان در محل واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی حضور یافته و ضمن بازدید از امکانات مجموعه، شرایط را برای برگزاری دوره های ملی پیش روی در این مجموعه بررسی کردند و نقطه نظرات خود را برای موارد اصلاحی به اطلاع رساندندو در پایان در نشست جمع بندی که در محل سالن جلسات واحد برگزار شد راههای رونق بیشتر این بخش از معاونت آموزش، بحث و گفتگو شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.