جلسه رئیس سازمان با روابط عمومی دستگاه های اجرایی به منظور گزارش های خبری عملکرد دولت

نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ،جلسه ای با دستگاههای اجرایی گلستان در راستای تاکیدات استاندار مبنی بر گسترش فرهنگ جهاد تبیین تشکیل داد و محمد حسن پناه مسول روابط عمومی مرکز در این نشست حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، نورانی اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی استان و مدیران روابط عمومی،سفر و پروژه های استانی را پیگیری نمایند و به صورت مستمر این روند را ادامه داده و موضوعات به صورت شبانه روزی رصد گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،ضمن بیان اینکه،بایستی تا آذرماه، پروژه هایی مانند خلیج گرگان و پروژه آشوراده افتتاح گردد،افزود:سامانه های نوین جهاد،آب بندان ها و گلخانه ها را که متولی آن جهاد کشاورزی می باشد،بایستی اطلاع رسانی صورت گیرد.

نورانی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع در راستای تاکیدات استاندار محترم استان مبنی بر گسترش فرهنگ جهاد تبیین در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان،به قید فوریت موارد پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای ملی و پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای استان و طرحهای اقتصادی که مجری آنها بخش غیردولتی می باشد در قالب فیلم و کلیپ که قابلیت پخش از شبکه سراسری صداوسیمای جمهوری اسلامی دارند،نشانی از عملکرد شایسته و ارزشمند دولت سیزدهم می باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.