انتصاب لطف اله پارسایی به عنوان معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

لطف اله پارسایی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی حکمی از سوی دکتر علیرضا صابری رییس مرکز، لطف اله پارسایی به این سمت منصوب شد.

در این برنامه که در محل دفتر ریاست و با حضور گروهی از مدیران مرکز برگزار شد. ابتدا صابری رییس مرکز، با اشاره به جایگاه مهم این معاونت در اجرای برنامه های تحقیقاتی، آموزشی و پشتیبانی، بر اهمیت و تنوع وظیفه مندی این حوزه بویژه منابع انسانی ارزشمند مجموعه تاکید کرد و در ادامه ضمن قدردانی که از برنامه های انجام شده و مدیریت دقیق و پیگیری های فدس ولی در اجرای شایسته طرح های تحقیقاتی و سایر برنامه های پژوهشی، آموزشی و توسعه ای، توضیحاتی نیز در خصوص وضعیت مرکز، برنامه های در دست اجرا و سایر برنامه های در پیش را برای حاضران ارایه نمود.

سپس علیرضا قدس ولی ضمن قدردانی از زحمات و مشارکت همکاران و معاونان مرکز با ایشان در راستای پیشبرد برنامه ها و کارهای مرکز، در خصوص دستاوردها، برنامه اجرا شده و در دست اقدام و تعاملاتی که برقرار بوده سخنان خود را ارایه نمود.

در این بخش از برنامه ضمن اهدای لوح تقدیر و هدیه قدس ولی، حکم ابلاغ لطف اله پارسایی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی تقدیم شد و پارسایی ضمن خدا قوت به معاونت پیشین و تشکر از حسن اعتماد مرکز در انتخاب ایشان، نقطه نظرات خود را در زمینه های مورد نیاز پشتیبانی ارایه نمود.

در بخش پایانی جلسه، همکاران حاضر ضمن خدا قوت به قدس ولی معاونت پیشین و شادباش به پارسایی، دیدگاه و پیشنهادات خود را در راستای ارتقای شرایط کاری و مسایل مختلف مرکز بیان کردند.

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش افتخار کسب ردای خدمت به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون گذشته از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.