حضور مهاجر معاون وزیر جهاد کشاورزی در جلسه کمیته راهبردی فناوری نانو بخش کشاورزی استان گلستان

جلسه کمیته راهبردی فناوری نانو بخش کشاورزی استان با حضور مهاجر معاون زراعت وزیر جهاد کشاوری در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه صابری رئیس مرکز ضمن خیرمقدم گویی، در خصوص اهمیت فناوری نانو و تاثیر آن در بخش کشاورزی مطالبی را بیان نمود. وی علم نانو را از علوم جدید بین رشته ای عنوان و افزود این کمیته در راستای سیاست های کمیته نانو در جهت رفع مشکلات و چالش های بخش کشاورزی استان تلاش می نماید. در همین راستا این جلسه در خصوص بررسی مگاپروژه ارسالی از مراکز پژوهشی و آموزشی برگزار شده است.
مهاجر معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه به اهمیت امنیت غذایی اشاره و افزود جنگ اوکراین و روسیه باعث شد که نگاه و توجه کشورها به بحث امنیت غذایی چند برابر شود. معاون وزیر به مشکلات بخش کشاورزی اشاره و افزود نوع نگاه به مشکلات در کشور ما از جزء به کل است؛ در صورتی که بایستی این رویکرد تغییر نماید و از کلیات به جزییات برسیم. این کار در وزارت جهاد کشاورزی به عهده سازمان تات و محققان می باشد. مهاجر در خصوص اهمیت پژوهش های کاربردی نیز مطالبی بیان نمود. وی افزود ما باید تلاش نماییم تا ایده ها تبدیل به محصول و فناوری شود؛ کشاورز و بهره بردار بتواند از این فناوری جدید در فعالیت خود استفاده نماید. وی ضمن تقدیر از طرح های ارائه شده خواستار توجه در خصوص دقت، مدیریت زمان و اجرای برنامه های تحقیقاتی اشاره نمود. معاون وزیر در پایان قول مساعد در جهت حمایت از طرح های کمیته نانو بخش کشاورزی استان گلستان را اعلام نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.