بازدید مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استان گلستان از واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

احمدی مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استان گلستان در حاشیه برگزاری کارگاه مدرسه انقلاب از امکانات و ظرفیت های واحد آموزش شهید روحانی‌فرد کردکوی بازدید نمود.
در ابتدا تازیکه مدیر واحد آموزش کردکوی ضمن خیر مقدم گویی، گزارشی از فعالیت های واحد آموزش را بیان کرد. تازیکه این واحد را بزرگترین مجموعه پژوهشی، آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی در منطقه غرب استان گلستان دانست. وی ارائه آموزش های مهارتی بخش کشاورزی، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان و بهره برداران را از مهم ترین وظایف واحد آموزش ذکر نمود. تازیکه همچنین به نقش بارز واحد آموزش در افزایش بهره وری در بخش کشاورزی نکاتی را بیان نمود.
مهندس احمدی مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته، گلستان را یکی از استان‌های دارای پتانسیل در بخش کشاورزی دانست. وی افزود امنیت غذایی مساله بسیار مهمی است که این وظیفه به عهده کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی می باشد؛ لذا در جهت افزایش تولید و افزایش معیشت کشاورزان لازم است برنامه آموزشی برای آنها اجرا گردد. احمدی وظیفه این واحد آموزش را در جهت ارائه آموزش‌های مهارتی بخش کشاورزی مهم ذکر نمود. مدیر کل دفتر استانداری گلستان ظرفیت های واحد آموزش کردکوی را کم نظیر دانسته و بر استفاده بیشتر از این امکانات تاکید نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.