بازدید معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز از واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

پارسایی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز به همراه صفرنژاد مسئول بودجه و اعتبارات و رستمانی مسئول قراردادهای مرکز با حضور در واحد آموزش کردکوی از امکانات و فضاهای واحد آموزش بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در ابتدا تازیکه مدیر واحد ضمن خیر مقدم گویی گزارشی از اقدامات صورت گرفته را بیان نمود. تازیکه به اجرای برنامه های آموزشی از جمله دوره کارشناسان بدو استخدام، گردهمایی مدیران اموال منطقه ۱ سازمان تات و کارگاه های آموزشی بهره برداران طی ماه‌های اخیر اشاره نمود. وی اجرای دوره های ملی و پروژه های کار حین تولید در حوزه دانش آموزان را از برنامه های واحد دانسته و افزود با اجرای این پروژه ها قطعا دانش آموزان مهارت های تخصصی را فرا گرفته و می توانند برای خود و خانواده شغل ایجاد نمایند.
مهندس پارسایی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته، واحد آموزش کردکوی را بزرگترین مجموعه مرکز دانسته و افزود این واحد امکانات و ظرفیت های بالایی داشته که نقش مهمی در اجرای برنامه های آموزشی، ترویجی و پژوهشی منطقه دارد. وی هدف از این بازدید را شناسایی نقاط قوت و ضعف واحد آموزش دانسته و افزود بایستی با کمک یکدیگر توانمندی های خود را تقویت نموده و تلاش نماییم تا مشکلات و موانع کاری برطرف گردد. پارسایی استفاده بهینه از فضاهای موجود به منظور ایجاد درآمد را لازم دانست. وی مشخص شدن نسبت هزینه به درآمد واحدها در جهت استفاده بهینه از منابع و مقایسه آن با سال قبل را ضروری دانسته و افزود با این کار می توانیم برنامه های اجرا شده را ارزیابی نموده و بهره وری را افزایش دهیم.
خاطر نشان می سازد تیم کارشناسی مرکز از انبار کود، انبار نهاده های کشاورزی، کارگاه ماشین آلات، مهمانسرا و دیگر فضاهای واحد کردکوی بازدید نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.