برگزاری آخرین جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در سال ۱۴۰۲

جلسه پایانی سال ۱۴۰۲ شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور علیرضا صابری رئیس، معاونان و اعضای شورا در محل سالن جلسات پروفسور ارشاد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست که ظهر چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد ابتدا لطف اله پارسایی معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مرکز، ضمن خوش آمد به اعضای جلسه و خداقوت به همکاران بابت تلاش‌ها و برنامه‌های انجام شده در این سال، آرزو نمود تا سال آینده، سالی سرشار از تندرستی، موفقیت و دستاوردهای بسیار برای تمامی همکاران باشد و با دعوت ایشان، حجت‌الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه، ابتدا اشاره‌ای به دستاوردهای موفق مجموعه داشت و با تقدیر از ریاست و همکاران در مشارکت فعال برگزاری رویدادهای مختلف، با اشاره به آیات و روایات، تأکید کرد: همواره بندگی خدا را به یاد داشته و کارها را به شایسته‌ترین شکل به انجام برسانیم.

در بخش بعدی سید افشین مساوات معاون پژوهش، فناوری و انتقال‌یافته، دستاوردها و برنامه‌های ارزشمند محقق شده و افتخارات ملی کسب شده مرکز در سال جاری و سایر برنامه‌های این حوزه و انتظارات و افق سال آینده و برنامه‌های پیش روی را به اطلاع رساند.

سپس حمید حسین‌پور معاون آموزشی، با اشاره به روند روبه‌رشد و برنامه‌های محقق شده در بخش آموزش از جمله رویدادهای ملی، و توسعه‌هایی که در بخش‌های مختلف این حوزه و واحدهای آموزشی رخ‌داده است از ریاست مرکز و همکاران خود تقدیر نمود و آرزو نمود با این همدلی و همگرایی، این رد خیر و منحنی روبه‌رشد همچنان در مرکز جاری باشد.

در بخش بعدی، لطف اله پارسایی معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی، ضمن ارائه اسلایدهای وضعیت اعتبارات و هزینه‌های مرکز به تفکیک بخش‌ها، و بیان عملکرد واحدهای تابعه آن معاونت، گزارش کاملی از برنامه‌های محقق شده در سال گذشته و افق سال آینده این حوزه را تقدیم حاضران نمود.

در ادامه برخی از مدیران حاضر ضمن شادباش سال جدید، نقطه‌نظرات در زمینه برنامه‌ها و پیشنهادها خود را برای روند توسعه مرکز و تحقیقات و آموزش و همچنین ارتقای شرایط همکاران را ارائه دادند.

در انتها صابری رئیس مرکز ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران در سال ۱۴۰۲، تحلیل کلی از وضعیت مرکز و سلسله رویدادهایی که این مرکز خالق آن بوده و یا در برگزاری شایسته آن نقش داشته، برنامه‌های مورد تعهد و میزان دستیابی به اهداف، وضعیت روبه‌رشد برنامه‌های بخش آموزش و …. را برای حاضران تشریح نمود و ضمن نقد مواردی از برنامه‌های و پروژه‌ها باتوجه‌به گزارشات ارائه شده و انتظاری که از این مرکز باتوجه‌به جایگاه ملی و استانی می‌باشد در رهنمودهای خود از همکاران خواستند تا باهمت بیشتر مسیر توسعه‌ای و روبه‌جلوی مرکز را طی نمایند. در ادامه ایشان بخش‌ها، ایستگاه‌ها و واحدها را که در این سال موفق به کسب عنوان برتر در آیتم‌های مختلف شده بودند را اعلام کرد و لوح تقدیر آن نیز تقدیم شد.

در این جلسه همچنین لوح تقدیر و شادباش سال نو برای اعضای شورای اداری و برنامه‌ریزی مرکز از سوی ریاست مرکز به همکاران تقدیم شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.