شادباش نوروزی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به همکاران شریف مجموعه

علیرضا صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرارسیدن بهار نو و آغاز سال ۱۴۰۳ را به همکاران پرتلاش و شریف مجموعه و خانواده‌های گرامی ایشان، شادباش گفت.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، علیرضا صابری رئیس این مرکز همراه با تقدیم درود و خداقوت و تقدیر از تلاش‌های گران‌بهای تمامی همکاران در سال گذشته، در پیام خود گفت:
به نام خالق شکوفه و عطر و آب و نور
چه زیباست نو شدن، طراوت یافتن و رویش در پرتو کرامات بسیار حضرت دوست. زمانی که روزی، برکت می‌گیرد و تردید، ایمان می‌شود.
نوروز را الگو قرار می‌دهیم تا نوبتی دیگر از دل طبیعت برخیزیم، لباس نور بر تن کنیم و از منبع بی‌انتهای عدالت و ایمان، طلب برکت نماییم. باشد که زیر سایه بیکران باری‌تعالی شکوه یابیم، فراوان ثمر دهیم و منفعت بخشیم.
سالی دگر گذشت و یک سال دیگر در پیش روی. فرمانروای جهان را شاکریم که توانستیم همانند سال‌های پیش به عهد خویش وفا کنیم و در راستای امنیت و اقتدار غذایی، گام‌های مؤثری برداریم.
افتخار می‌کنیم که با چیره‌شدن بر فراز و نشیب‌های پیش روی، بیش از همیشه رشد کردیم و ضمن تقدیم آموزش و ترویج بروندادها و دستاوردهای پژوهشی، در کنار هم آموختیم. رشد و موفقیت مجموعه را مدیون حضور گرم و مشارکت فعال شما بزرگواران هستیم.
همراه با شادباش سال ۱۴۰۳ خدمت جناب‌عالی، خانواده گرامی و همکاران شریف، خوشحالم که با رویدادها و ایده‌های نو در کنار یکدیگر خواهیم بود و آغاز رویشی دیگر را در این سال پر برکت و نوروز جهان‌افروز، با هم جشن خواهیم گرفت. باشد که در این سال نیز همانند ۶۶ سال رد خیر و افتخارات جاویدان این مرکز، چالش‌های پیش روی را با سربلندی و کامیابی پشت سر بگذاریم و همدل و همگام و مقتدر، در جهت بالندگی گام برداریم.

به یاری یکتای بی‌همتا
خجسته باشید
علیرضا صابری
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.