حضور مدیر واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی در برنامه تجدید میثاق با شهدا

در اولین روز کاری فرماندار و اعضاء شورای اداری شهرستان کردکوی با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کردند. دکتر تازیکه مدیر واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی با حضور در گلزار شهدا و نثار فاتحه به روح پاک شهیدان با شهدای گران‌قدر تجدید میثاق نمود.
فرشته ترک فرماندار شهرستان کردکوی فرارسیدن نوروز، فصل رویش، تحول و دگرگونی طبیعت را تبریک عرض نمود. وی به بهره‌مندی از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان تأکید و افزود تقارن بهار طبیعت و بهار قران حال و هوای بسیار معنوی به جامعه داده که انشا اله باتوجه‌به در پیش بودن لیالی قدر بتوانیم از این ایام استفاده نماییم. وی به شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری افزود انشا اله با کمک مردم بتوانیم بر مشکلات جامعه از جمله مشکل اقتصادی غلبه نماییم.
در ادامه اعضاء شورای اداری شهرستان در دفتر امام‌جمعه کردکوی حضور پیدا نمودند. حجت‌الاسلام دلبری امام‌جمعه شهرستان ضمن تبریک عید نوروز مطالبی در اهمیت فرارسیدن سال جدید و بهار طبیعت ذکر نمود. وی در ادامه به نام‌گذاری هوشمندانه رهبر انقلاب برای سال جدید افزود مردم در تمامی برنامه‌های جامعه نقش مهمی داشته که به‌عنوان نمونه می‌توان در نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و کرونا می‌توان اشاره نمود. وی افزود انشا اله با کمک مردم بتوانیم اجرای برنامه‌های اقتصادی و تولیدی را در سال جدید پیش ببریم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.