Description: Lavc58.54.100

نشست هم‌اندیشی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان پیرامون دهکده نوآوری

رفع چالش های تاسیس ساختمان دهکده نوآوری و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در نشست مشترک علیرضا صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی با محمد برزعلی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست که مدیر مرکز رشد واحدهای فناور و معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نیز حضور داشتند، ابتدا لولایی مدیر مرکز رشد موانع موجود در راستای عملیاتی کردن ساخت و ساز فضای مربوط به دهکده را بیان کردند. صابری، رییس مرکز نیز ضمن برشمردن ضرورت توسعه صنعت گردشگری در این استان، خواهان همکاری همه جانبه سازمان با مرکز تحقیقات برای این مهم شدند. برزعلی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تایید و اعلام حمایت برنامه های مرکز از جمله ایجاد دهکده با اشاره به استقرار اولین زنجیره لبنیات شمال کشور در گلستان، همچنین، استفاده از ظرفیت خیرین و تأسیس مجمع خیرین دانش بنیان همسو با ایجاد دهکده را در جهت تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم راهگشا عنوان کردند. در پایان جهت رفع موانع احتمالی و حصول نتیجه نهایی، پیشنهاداتی سازنده از سوی ریاست جهاد کشاورزی استان مطرح شد که مورد استقبال ریاست مرکز نیز قرار گرفت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.