حضور رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در دفتر روابط عمومی و امور بین الملل مرکز و تبریک گرامیداشت هفته روابط عمومی

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در پیامی، فرا رسیدن هفته بزرگداشت روابط عمومی و ارتباطات سال ۱۴۰۳ را به تلاشگران شریف این حوزه به‌ویژه همکاران و رابطان روابط عمومی مرکز شادباش گفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، علیرضا صابری رئیس ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران شریف فعال در روابط عمومی مرکز و رابطان این حوزه، با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات (۲۷ اردیبهشت ماه)، به‌عنوان «روز روابط عمومی» گفت: با فراگیرشدن ارتباطات و کم‌رنگ‌شدن مرزهای جغرافیایی، مخاطبان روابط عمومی‌ها محدود به یک شهر، استان و حتی یک کشور نیستند، بلکه روابط عمومی‌ها می‌توانند مخاطبانی در سطح جهان داشته باشند تا با مشارکت و مبادله تجربه‌ها نقش آفرین باشند.
وی افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند بر واقعیت‌های اجتماعی تأثیر بگذارند و آرامش، تفاهم، همدلی و انسانی زندگی‌کردن را ترویج دهند. به عبارت دیگر می‌توانند گفتمان‌ها را ” تفاهم‌محور” نموده و ارزش‌های صلح، هم‌زیستی و ارزش‌های اخلاقی را پاسداری کنند و از این طریق خدمتگزار جامعه جهانی باشند.
بدیهی است در چنین شرایطی روابط عمومی‌ها به‌منظور اثرگذاری بر مخاطبان، باید نظام کارشناسی خود را کارآمد سازند و استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی را در دستور کار خود قرار دهند تا قادر به جلب مشارکت آنان باشند.
صابری همچنین افزود: شکل‌گیری یک روابط عمومی آرمانی که در برگیرنده حرمت‌گذاری به مراجعان و برآوردن انتظارات و حقوق مخاطبان برای دسترسی به اطلاعات است، از رهگذر روابط عمومی مسلح و پیشرفته از جمله در حوزه الکترونیک و دیجیتال عملی می‌شود.
وی در پایان گفت: اکنون به بهانه گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، از درگاه یزدان پاک آرزو می‌نمایم تا ضمن توفیق روزافزون برای تمامی زحمت‌کشان شریف این حوزه، که به‌عنوان شریک استراتژیک مدیران تحقیقات و آموزش و ترویج کشاورزی نیز می‌باشند با درک مسئولیت خطیر این حوزه که همانا مدیریت و فرمانروایی بر قلب‌هاست، نقش ویژه خود را در این تحول و حرکت به سوی اخلاقی‌ترشدن و نمایش شایسته دستاوردهای ارزشمند همکاران تلاشگرمان در راستای امنیت غذایی، را به شایستگی ایفا نمایند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.