بازدید مدیران مرکز از واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

علیرضا صابری رئیس محترم مرکز، لطف الله پارسایی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، حسین پور معاون آموزش و کتولی نژاد مسئول حراست مرکز در طول دوره برداشت به طور جداگانه و به کرات با حضور در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی از روند برداشت محصولات زراعی بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این بازدیدها، نورالله تازیکه مدیر واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی ضمن توضیحاتی در خصوص سطح زیر کشت، فعالیت‌های صورت گرفته در مرحله داشت و نحوه برداشت محصولات زراعی ارائه نمود. وی گفت در سال جاری محصولات زراعی پاییزه از جمله کلزا، جو، گندم و چغندر قند کشت گردید. در حال حاضر برداشت کلزا و جو به پایان رسیده است و برداشت گندم و چغندرقند نیز در حال انجام می‌باشد. تازیکه گفت با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب و هم چنین استفاده از دانش فنی و کارشناسی همکاران در قسمت‌های مختلف مرکز، پیش بینی عملکرد بالاتری نسبت به گذشته را داریم وی افزود برخی از مزارع گندم و کلزا را می‌توان حتی به‌عنوان مزارع بذری انتخاب و برداشت نمود. مدیر واحد آموزش کردکوی افزود امسال کشت بهاره و تابستانه برخی از محصولات زراعی شامل شالی، ذرت، سورگوم و آفتاب گردان نیز کشت شده و یا در حال کشت می‌باشند.
در این بازدیدها ریاست محترم مرکز و معاونین مرکز، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های مدیریت و کارکنان زحمت کش واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی که در راستای افزایش راندمان تولید محصولات زراعی فعالیت می‌نمایند اظهار امیدواری نمودند که انشاا… با رفع برخی کمبودها و نقیصه‌ها در سال‌های بعد شاهد افزایش بیشتر عملکرد محصولات زراعی باشیم همچنین آنها با تأکید بر اینکه مدیریت هر مجموعه نقش مهمی در ایجاد همدلی، وفاق و افزایش بهره‌وری نیروها دارند اضافه نمودند که باید با ایجاد انگیزه در نیروها این توانایی را افزایش داد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.