بازدید دکتر طهماسبی از ایستگاه تحقیقات چالکی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان و شرکت های دانش بنیان حاضر در ایستگاه

دکتر غلامحسین طهماسبی معاون پژوهشی و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جریان سفر خود به استان گلستان از ایستگاه تحقیقاتی چالکی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و شرکت های دانش بنیان حاضر در آن بازدید به عمل آوردند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در محل ایستگاه واقع در ۷ کیلومتری غرب گرگان انجام شد در معیت ایشان، دکتر حسینی رئیس مرکز، دکتر فرجی معاون پژوهش و فناوری مهندس سمیعی معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان حاضر در ایستگاه و گروهی از پژوهشگران این مرکز حضور داشتند.
در جریان این بازدید دکتر طهماسبی از روند انجام طرح های توسعه ایستگاه و مکان های استقرار شرکت دانش بنیان و برنامه های توسعه ای آنان بازدید نمود.
در این بازدید شرکت های حاضر بویژه شرکت دانش بنیان کشت بافت گیاهی هیرکان، شرکت دانش بنیان تمیشه و شرکت دانش بنیان اصلاح نژاد دام حسام ضمن ارایه فناوری ها و دستاوردهای خود استقبال شایان توجهی از حضور ایشان در جمع اهالی این شرکت ها داشتند و ضمن معرفی و ارایه توانمندی های خود به گفتگوی دو سویه با معاون پژوهشی و فناوری سازمان نشستند. و ایشان نیز ضمن تقدیر از برنامه های انجام شده از شرکت ها خواستند تا روند رو به جلو را حتما طی نمایند.
ایشان همچنین در نشستی که در انتهای این بازدید با مدیران و اعضای این شرکت ها داشتند در خصوص پیگیری مشکلات و رفع موانع اداری موجود قول مساعد پیگیری و همکاری های لارم را دادند.

DSC06634

DSC06648

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.