بازدید مدیر امور دانشجویی و مسئول روابط عمومی موسسه از مرکز آموزش شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی

مهندس پیشکارمدیر امور دانشجویی، مهندس علی نژاد مدیر گروه شیلات و مهندس جوادی رئیس اداره روابط عمومی موسسه علمی کاربردی جهاد کشاورزی از مرکز آموزش آموزش شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بازدید نمودند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه از امکانات این واحد آموزشی از جمله آببندان، سالن جلسات و گلخانه دیدار بعمل آمد و سپس در نشستی با مدیران این واحد حضور یافتند.
در ابتدا مهندس رضی مدیر واحد ضمن خیر مقدم به میهمانان، واحد آموزش کردکوی را یکی از با سابقه ترین مراکز آموزش کشور دانسته که در زمینه آموزش های کارودانش، بهره برداران، علمی کاربردی و کارکنان مشغول به فعالیت می باشد. وی به پتانسیل های مرکز پرداخته و در پایان به پیگیری در جهت رفع مشکلات از جمله روکش آسفالت مرکز آموزش و تجهیز سالن جلسات پرداختند. در ادامه مهندس پیشکار مدیر امور دانشجویی موسسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای کارکنان مرکز، به ارتباط و تعامل بیشتر مراکز آموزش با موسسه تاکید داشت و گفت: در هفته گذشته حکم رئیس موسسه به عنوان معاون آموزش از سوی رئیس سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی صادر گردید که انشاء الله دکتر بصام به عنوان متولی آموزش های کشاورزی با همکاری مراکز تحقیقات و آموزش بتواند گام های مهمی در زمینه توسعه بخش کشاورزی بردارد.

IMG_0092

IMG_0096

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.