حضور نماینده مردم غرب استان گلستان در مرکز آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

دکتر نظری مهر نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در مرکز آموزش آموزش شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان حضور یافت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه دکتر نظری مهر در سخنانی گفت: با توجه به وضعیت استان از لحاظ کشاورزی و وجود ۲۰۰ هزار بهره بردار در سطح استان بایستی مساله آموزش کشاورزان و بهره بردارن جزء اولویت های بخش کشاورزی باشد. وی به ظرفیت های بالای مرکز آموزش اشاره و بیان داشت .این واحد آموزشی با این مساحت (۱۴۰هکتار) همه ساله شاهد حضور هزاران نفر از علاقمندان بخش اعم از کارکنان، بهره بردارن و دانشجویان از اقصی نقاط کشور بوده که برای یادگیری علوم کاربردی بخش کشاورزی مراجعه می نمایند. لازم است این مرکز به امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت آموزش فراگیران مجهز باشد ایشان به وجود نیروی انسانی و کارشناسان فنی و تحصیل کرده در مرکز نیز تاکید نمودند و خواستار تجمیع آموزش های کشاورزی در واحد شهید روحانی فرد شدند و در پایان قول مسائد جهت پیگیری رفع مشکلات مرکز را دادند.
در ادامه حسینی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری دکتر نظری مهر در خصوص اجرای روکش آسفالت جاده مرکز به وضعیت استان در خصوص تولید محصولات کشاورزی اشاره و بیان داشت: یکی از مهمترین اهداف آموزشی مرکز تقویت واحد کردکوی بوده در همین رابطه مقرر گردید پروژه های کار حین تحصیل دانشجویان در این واحد صورت پذیرد.
در ابتدای این نشست مهندس رضی مدیر واحد آموزش کردکوی ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان و ارائه گزارش عملکرد به بیان مشکلات و مسائل مرکز پرداخته و در پایان از مسئولین در جهت رفع مشکلات موجود درخواست یاری نمودند.خاطر نشان می سازد در این نشست دکتر برزعلی رئیس واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربری نیز حضور داشتند.

IMG_0001
IMG_0006

IMG_0011

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.