سخنرانی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در نشست مشاوران جوان خانواده جهاد کشاورزی استان

دکتر سیدعلی حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در نشست صمیمی مشاوران جوان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان گلستان به ایراد سخنرانی پرداخت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، نشست صمیمی مشاوران جوان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان با حضور مهندس علی نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان، حجت الاسلام معصومی فر مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، مهندس اعتراف مشاور جوان رییس سازمان و گروهی از مدیران به میزبانی حوزه مشاوران جوان جهاد کشاورزی گلستان در محل سالن قدس این سازمان برگزار شد.
در این نشست دکتر حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان طی سخنانی گفت: جوانان بهترین مشاوران هستند و مشاوران جوان سازمان بزرگ جهاد کشاورزی مشاورانی واقعی و نه سمبلیک هستند و باید با مطالعه بیشتر در جهت رشد و ارتقا سطح علمی خود بکوشند و هم به اطلاع رسانی دانسته های خود بپردازند. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود لازمه مشاور بودن را توجه و اهتمام به نیروهای جوانی و استفاده درست از آن دانست. بنابر نظر ایشان جوانی نخبه است که خود قوه محرکه بوده و مجموعه ای در پشت سر او به حرکت آید .سپس با ارائه مطالبی به مجموعه نظراتی پیرامون پیشرفت یک مجموعه اشاره نموده و حرکت مجموعه را مبتنی بر برنامه ریزی و عقلانیت دانست. وی همچنین انجام کارها رابه همراه مشکلات پیش رو توصیف و لزوم راه کار هایی برای بسط و توسعه عملیات هایی برای پیشبرد اهداف و گذر از مشکلات را لازم دانست.
در این نشست علی نصیبی مشاور استاندار و مسوول حوزه مشاوران جوان استان به تبیین فلسفه فعالیت مشاوران جوان و برنامه های آتی این حوزه پرداخت و خواستار استفاده از روش های مختلف توسط مشاوران جوان خانواده جهاد کشاورزی در راستای تحول در حوزه مذکور به عنوان یکی از محورهای توسعه استان شد.
حجت الاسلام معصومی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گلستان نیز در نشست مذکور بر ضرورت حرکت هدفمند و عقلانی جوانان تاکید و خواستار دوری آنان از هیجانات معمول و توجه به سیره رفتاری بزرگان شد.
ایمانی مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در سخنان خود با تبیین الگوی جانشین پروری، خواستار برگزاری دوره ای این نشست ها در ادارات عضو خانواده جهاد کشاورزی شد.
اعتراف مشاور جوان جهادکشاورزی نیز در سخنان خود با توجه به مسوولیت واگذار شده محور کشاورزی، آب و منابع طبیعی همایش “توسعه گلستان بر پایه تدبیر جوانان” به ان سازمان، خواستار مشارکت مشاوران جوان مجموعه در این راستا شد. وی همچنین گزارشی از فعالیت های ارایه شده بیان کرد.

IMG_3450

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.