برگزاری جلسه بررسی رویکردهای نظام نوین ترویج درمرکز تحقیقات و آموزش گلستان با حضور دکتر خاوازی

دومین جلسه بررسی رویکردهای نظام نوین ترویج در وزارت جهاد کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در تاریخ ۹/۹/۹۴ در محل دفتر ریاست مرکز برگزار شد با حضور دکتر خاوازی معاون ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر شاهپسند و هیات همراه، دکتر سید علی حسینی رییس مرکز به همراه معاوان و روسای بخش های تحقیقاتی، رییس موسسه تحقیقات پنبه، رییس مرکز تحقیقات شیلات استان و معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر و کارشناسان ترویج استان و اصحاب رسانه انجام شد در زمینه اجرای طرح پهنه بندی و بررسی مسایل و مشکلات موجود در طرح یاد شده بحت و گفتگو شد.
در ابتدا این نشست دکتر حسینی ضمن خوش آمد به میهمانان و حاضران در جلسه، فرا رسیدن اربعین را به اعضای حاضر تسلیت گفته و در سخنانی آرزو نمود با الگو گرفتن از این بزرگواران تلاش نماییم تا با اجرای شایسته وظایف و نظام نوین ترویج و رسالت سنگین تامین و امنیت غذایی در این وزارت، الگوی مناسبی را برای کشور ارایه نماییم.
سپس همکاران حاضر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در محورهای مختلف در راستای انجام شایسته این مهم در کشور و استان و سایر مسایل این حوزه مطرح نمودند.
در انتهای این بخش دکتر حسینی ضمن جمع بندی جلسه، توضیحات لازم را در خصوص موضوعات مختلف بحث شده در جلسه ارایه داد و ضمن اشاره به نقش و انتظاری که از استان می رود از همکاران خواست تا با همیاری و همفکری یکدیگر در انجام شایسته این برنامه سهیم بوده و تلاش نماییم تا همچون همیشه این استان در تجربه این مهم در جایگاه شایسته خود قرار گیرد.
در انتها دکتر خاوازی معاون ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تشکر از حضور همکاران و برنامه هایی که در خصوص اجرایی شدن این طرح در استان انجام شده است گفت: طرح نظام نوین ترویج کشاورزی با هدف کم کردن فاصله بین تولید و بهره وری هر چه بیشتر زمین های کشاورزی اجرایی شده است.
وی با اشاره به اجرایی شدن این طرح در گلستان بیان کرد: توانمندی ها و منابع انسانی کارآمد در حوزه جهاد کشاورزی، علاقه مندی و داوطلب بودن در کنار داشتن تنوع محصولات زراعی و باغی موجب شده که این طرح در گلستان به عنوان اولین استان اجرا شود.
معاون سازمان تحقیقات آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی افزود: برای تقویت و توسعه ترویج در بخش کشاورزی هشت هزار نفر از دانش آموختگان کشاورزی استخدام شدند تا روند اجرای این طرح را کامل و علمی کنند.
خاوازی انتقال دانش و معرفی نیازهای عرصه کشاورزی به بخش های مدیریتی را به عنوان رویکرد اصلی وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با اجرای این طرح عنوان کرد.

IMG_0013
IMG_0023

IMG_0026

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.