برگزاری میزگرد علمی بررسی علل اختلال در غلاف بندی سویا در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش میزگرد علمی تحت عنوان “بررسی علل اختلال در غلاف بندی سویا و عوامل موثر بر آن” در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر سیدعلی حسینی رییس مرکز، دکتر ابوالفضل فرجی معاون پژوهش و فناوری مهندس سهرابی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، مهندس موسی خانی رییس اداره پنبه و دانه های روغنی سازمان، مهندس متکی مدیر حفظ نباتات سازمان، مدیران بخش های تحقیقاتی و گروهی از اعضای هیات علمی و پژوهشگران این مرکز در محل دفتر ریاست برگزار ­گردید در زمینه علل اختلال در غلاف بندی سویا و عوامل موثر بر آن و بررسی مسایل و مشکلات این عارضه بحث و گفتگو شد.
در ابتدا این نشست دکتر حسینی ضمن تبریک هفته پژوهش و خوش آمد به میهمانان و حاضران در جلسه، فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را به اعضای حاضر تسلیت گفته و در سخنانی آرزو نمود با الگو گرفتن از این بزرگواران تلاش نماییم تا با اجرای شایسته وظایف، الگوی مناسبی را برای کشور ارایه نماییم.
سپس دکتر فرجی در سخنانی اطلاعات کلی در زمینه اختلال در غلاف بندی سویا را ارایه نمود . پس از ایشان دکتر سامیه رئیسی در سخنرانی خود اطلاعات کامل این عارضه و برنامه های انجام شده و عوامل شناسایی شده را تشریح نمود.
سپس حاضران در جلسه نقطه نظرات کارشناسی خود را در محورهای مختلف در راستای مدیریت این مشکل و سایر مسایل این عارضه بیان نمودند.

IMG_0011

IMG_0014

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.