نشست صمیمی رییس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با همکاران بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر فریبرز عباسی رییس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در یک نشست صمیمی با کارکنان و اعضای هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان حضور یافت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، دکتر فریبرز عباسی ریاست موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در نشستی با اعضای هیات علمی و کارکنان بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز گرگان شرکت کرد. در این نشست دکترمیرمجیدی رییس بخش صنایع غذایی موسسه ومهندس فامیل مومن مسئول روابط بین الملل موسسه نیز حضور داشتند.
در ابتدای این برنامه دکتر علیرضا قدس ولی ریاست بخش این مرکز گزارشی از فعالیت ها، طرح ها و پروژه های پژوهشی محققین بخش ارائه داد و اظهار داشت که محققین بخش با ارائه طرح های پژوهشی خاص درآمد زایی مناسبی را در بین بخش های تحقیقاتی مرکز با توجه به تعداد نفرات بخش داشته اند. لازم به ذکر است که بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز گلستان دارای ۴ نفر عضو هیات علمی و یک نفر محقق و چهار نفر کارشناس و تکنسین می باشد.
در ادامه اعضای هیات علمی بخش شامل دکتر اسماعیل اسدی، دکتر علیرضا کیانی و مهندس حمیدرضا صادق نژاد به ارایه نقطه نظرات و دیدگاه های فنی و همچنین تنگناهای موجود در توسعه اهداف عالیه بخش پرداختند. دکترعباسی نیز ضمن تمجید و تقدیر از فعالیت های پر بار بخش به ویژه در سه سال اخیر، دستور عضویت یک نفر از اعضای هیات علمی بخش را در کمیته علمی موسسه صادر نمودند. همچنین ایشان ضمن تقدیر از فعالیت های ترویجی اعضای هیات علمی بخش، بر استمرار هرچه بیشتر این فعالیتهای ترویجی و ارتباط نزدیکتر با موسسه تاکید نمودند.
شایان ذکر است پیش از این برنامه دکتر عباسی و هیات همراه، نشستی با دکتر سید علی حسینی رییس مرکز و دکتر ابولفضل فرجی معاون پژوهش و فناوری برگزار نمودند و دکتر حسنی ضمن خوش آمد به ایشان، از پیگیری برنامه های بخش و حضور مدیران موسسه تقدیر و تشکر نمودند.

photo_2015-12-16_11-49-14

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.