برگزاری جلسه شورای آموزشی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه شورای آموزشی مرکز در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، جلسه شورای آموزشی مرکز با حضور اعضای شورا برگزار شد در ابتدای این جلسه مهندس فرضعلی نژاد ضمن تبریک میلاد پر برکت حضرت محمد(ص) به اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات قبلی شورا اشاره نمود. وی در ادامه به فرارسیدن زمان برگزاری امتحانات دانشجویان اشاره و تاکید داشت: انشاءالله در این ترم نیز امتحانات دانشجویان با کمک همکاران به نحو مطلوب برگزار گردد. در ادامه دستور کار جلسه قرائت گردید و پس از بحث و تبادل نظر مواردی به تصویب رسید که عبارتند از:
۱- در خصوص حضور و غیاب دانشجویان مقرر گردید معاون آموزش مرکز کردکوی جلسه ای با گروه های آموزشی برگزار تا برابر مقررات با دانشجویان غایب برخورد گردد.
۲- مقرر گردید مدیران گروه گزارش مصور و مکتوب از روند اجرای دروس کاربینی و کارورزی را به معاون آموزش مرکز تحویل دهند.
۳- در خصوص ترکیب اعضاء شورای آموزشی مرکز مقرر گردید معاون آموزشی مرکز کردکوی پیگیری لازم با واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بعمل آورده و نتیجه را به معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش منعکس نماید.
۴- در خصوص تبلیغات و پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم مقرر گردید مهندس تازیکه کارشناس روابط عمومی ضمن برگزاری جلسه با مدیران گروه های آموزشی،اعتبار مورد نیاز برای تبلیغات را بصورت مکتوب به معاون آموزشی مرکز اعلام تا پیگیری لازم بعمل آید.
۵- مقرر گردید ضمن انجام تبلیغات محیطی توسط روابط عمومی مرکز، مدیران گروههای آموزشی نیز با بخش های اجرایی استان از جمله(هنرستان های کار و دانش ،سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه ها، تعاونی های مربوطه و …) تعامل وهماهنگی لازم را بعمل آورند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.