بازدید دکتر عصّاره از پارک علم و فناوری گلستان

دبیر توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پارک علم و فناوری گلستان بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر عصاره، دبیر توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور در پارک علم و فناوری از شرکت های مستقر در پارک بازدید کرد.
در ابتدای این نشست دکتر حسام، رییس پارک علم و فناوری گلستان ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از عملکرد پارک علم و فناوری را بیان و همچنین برنامه های آتی و در دست اقدام پارک را تشریح نمود.
وی همچنین با اشاره به استعداد و پتانسیل استان در حوزه گیاهان دارویی، به بیان مشکلات پارک از جمله مشکل فضاهای کارگاهی و آزمایشگاهی و کمبودهای زیرساختی بمنظور استقرار شرکت های دانش بنیان پذیرفته شده اشاره نمود.
در این دیدار که در محل پارک علم و فناوری گلستان برگزار گردید دکتر عصاره، دبیر توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز ضمن ابراز خرسندی از سفر به استان گلستان و بازدید از پارک علم و فناوری گلستان، با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان نسبت به توسعه گیاهان دارویی، حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بخش کشاورزی و گیاهان دارویی را تشریح نمود.
وی همچنین از شرکت زیست فرآیند پایدار که در حوزه تولید بذور اصلاح شده فعالیت می نماید بازدید نمود.

DSC98956

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.