بازدید دکتر عصّاره از آزمایشگاه بیوتکنولوژی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر محمدحسن عصّاره دبیر ستاد فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و رئیس موسسه‌ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال از آزمایشگاه بیوتکنولوژی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که باحضور دکتر سید علی حسینی و معاونان ایشان، گروهی ار معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی گلستان و تعدادی از همکاران پژوهشگر این مرکز انجام شد دکتر حسینی توضیحاتی در خصوص ضرورت و عملکرد این آزمایشگاه و برنامه ها و نیاز های استان در این راستا ارایه دادند.
سپس دکتر عصّاره نقطه نظرات خود را در این زمینه و آزمایشگاه های پیشرو در این حوزه در کشور را بیان نمودند و در خصوص همکاری با این آزمایشگاه در زمینه های تکنولوژی تولید اسپان قارچ های خوراکی و دارویی از طریق کشت بافت و تولید نهال های سالم و اصیل زیتون بر اساس اصول استاندارد بین الملل (استاندارد سازی تولید نهال زیتون) گفتگو نمودند. در ادامه دکتر جعفری مسول این آزمایشگاه برنامه های آزمایشگاه از ابتدای پیشنهاد تا این زمان را برای ایشان توضیح داد.
در ادامه دکتر عصّاره از بخش های مختلف این آزمایشگاه دیدار به عمل آورد و مسولان و کارشناسان و پژوهشگران مربوطه توضیحات لازم را در این خصوص ارایه دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.