حضور همکاران روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در همایش آموزشی

گروهی از همکاران روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در کارگاه آموزشی آیین مذاکرات و تشریفات بین الملل که در محل استانداری گلستان برگزار گردید حضور یافتند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در همایش آیین «مذاکرات و تشریفات بین الملل مدیر کل روابط عمومی اظهار کرد: تمرکز بر موضوعات و مسائل موجود در ادارات و روابط عمومی ها باید بر اساس توسعه استان باشد.
علی یازرلو که در آغاز این نشست در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های استان سخن می گفت، تصریح کرد: بر این باوریم که روابط عمومی ها می توانند با استفاده از فضاهای نرم افزاری و کار تیمی گام مهمی در افق توسعه استان بردارند.
وی ضمن تشکر از اقدامات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی گرگان و ریاست آن، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید بر یک موضوع مشخص و کاربردی در اقدامات خود تمرکز کنند و آن را با قوت دنبال نمایند تا بتوانند نتایج لازم را کسب کنند.
وی با اشاره به اهمیت موضوع مذاکرات و تشریفات یادآور شد: امر مذاکره و تشریفات تنها به مدیران اختصاص ندارد بلکه روابط عمومی ها به عنوان انتقال دهنده اقدامات دستگاه ها باید این موضوعات را مدنظر قرار دهند.
لازم به ذکر است در این نشست که با حضورر مدیران روابط عمومی استان و مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان برگزار شد، دکتر وحید نثائی مدرس ارشد دانشگاه و دکترای بازاریابی به ارائه راهکارهای علمی و عملی در حوزه مذاکرات و تشریفات بین المللی پرداخت.

1452502325_asdsad

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.