برگزاری آخرین جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در سال ۹۴

جلسه پایانی سال ۱۳۹۴ شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست که در تازیخ ۱۹/۱۲/۹۴ در محل سالن جلسات واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی برگزار شد ابتدا مهندس قدیریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مرکز ضمن خوش آمد به اعضای جلسه و خدا قوت به همکاران بابت تلاش ها و برنامه های انجام شده در سال ۹۴ آرزو نمود تا سال آینده، سالی سرشار از موفقیت و دستاوردهای بسیار برای تمامی همکاران باشد.
در بخش بعدی برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بخشی از سخنان خود، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران و تشکر از تلاش ها و دستاوردهای ارزنده همکاران گفت: همه اقشار جامعه بخاطر بالا بردن کمیت و کیفیت کارهایشان، خودشان را مورد ارزیابی قرار داده و نقاط قوت و ضعف خود را مورد بررسی قرار می دهند لذا بر ما متولیان فرهنگی و پژوهشی، با درخواست عاجزانه از خداوند مهربان در ختم به خیری کارها، بر ما واجب است که با بازنگری برنامه ها و پروژه ها، خود را نقد نمائیم.
این نقد در مقام اول مبین این است که ما در سالی که در حال اتمامش هستیم، جلسات و مصوباتی داشته و در راه اجرایی شدن آن نیز چه قدم هائی برداشته ایم واین خود قوت بزرگی محسوب می گردد و اینجانب از همه شما بزگواران در خصوص برنامه های ارزنده ای که داشته اید تقدیر و تشکر می نمایم و در مقام دوم موجب شناسائی قوت ها وضعف ها می گردد که باید در تقویت و رفع و جبران تلاش نمود.
در بخش بعدی مهندس قدیریان با ارایه گزارش اداری و همچنین مالی مرکز، در خصوص میزان آورده بخش ها و واحدها و میزان هزینه انجام شده، گزارشی به تفکیک بخش ها و واحدها را به حاضران اعلام نمود.
در ادامه برنامه دکتر ابوالفضل فرجی معاون پژوهش و فناوری از دستاوردها و تلاش های همکاران به ویژه در حوزه پژوهشی در سال ۹۴ تقدیر و تشکر نمود.
سپس مهندس رمضانعلی فرضعلی نژاد معاون آموزشی نیز در سخنانی ضمن قدردانی از مدیران و همکاران مرکز و تشکر ویژه از همکاران آموزش، از خدای متعال خواستند تا روند رو به جلو آموزشی در بخش های مختلف در سال آینده نیز محقق شود.
در انتها دکتر سید علی حسینی رییس مرکز ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران در سال ۱۳۹۴ تحلیل کلی از وضعیت مرکز، برنامه های مورد تعهد و میزان دستیابی به اهداف را برای حاضران تشریح نمود و ضمن نقد مواردی از برنامه های و پروژه ها و انتظاری از این مرکز با توجه به جایگاه ملی و استانی می باشد در رهنمودهای خود از همکاران خواستند تا با همت بیشتر مسیر توسعه ای و رو به جلوی مرکز را طی نمایند.
در این جلسه همچنین لوح تقدیر برای اعضای شورای اداری و برنامه ریزی مرکز از سوی ریاست مرکز به همکاران تقدیم شد.

DSC09655
DSC09687

DSC09699

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.