برگزاری جلسه هم اندیشی فرزندان شاهد با رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر سید علی حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با گروهی از فرزندان شاهد در فضایی صمیمی به گفتگو نشست.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، گروهی از فرزندان بزرگوار شاهد که در مصاحبه مقطع دکتری پذیرفته شده اند در جلسه ای، با دکتر حسینی ریاست این مرکز حضور یافته و پیرامون مراحل پذیرش دکتری در دانشگاه های دولتی و آزاد با ایشان به مشورت نشستند.
در این دیدار ضمن صحبت و ارائه نظر و سوالات فرزندان شاهد دکتر حسینی با تشریح مراحل پذیرش دکتری به ارائه راه حل ها و چگونگی آمادگی برای مصاحبه آن پرداخت. ایشان ضمن راهنمایی و ارائه رهنمود بهترین راه حل را پس از اتکاء به خداوند متعال را جمع بندی کار های انجام شده توسط این عزیزان و همچنین اعتماد به نفس و تسلط به فعالیت ها و اطلاعات علمی دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد مخصوصا پایان نامه و مقالات ارائه شده دانست.
در پایان دکتر حسینی ضمن تشکر از اینکه فرزندان عزیز شاهد ایشان را به عنوان مشاور انتخاب کرده اند با عنایت به این که خود ایشان نیز از گروه شریف ایثارگر هستند برای همه عزیزان آرزوی موفقیت کردند. همچنین فرزندان شاهد نیز از این که ایشان تجربه و زمان خود را در اختیار قرار دادند کمال تشکر را کردند و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون نمودند.

IMG_0012

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.