اردوی فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالروز شهیدان رجایی و باهنر و روز بزرگداشت روز کارمند، اردوی فرهنگی یکی ازحلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، درجنگل های منطقه فاضل آباد استان انجام شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه ابتدا مهندس اسماعیل مقصودلو فرمانده پایگاه مقاومت، ضمن قدردانی از مسولان مرکز و همچنین خواهران بسیجی حاضر در این اردو، اهداف این جلسه را در راستای ماموریت و ابلاغ پایگاه مقاومت بسیج در سال ۱۳۹۵ اعلام نمود.
سپس با توجه به هماهنگی لازم بامسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز حضرت حجه الاسلام ملائی سخنانی را بیان نمودند.
ایشا ن ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت در سالروز شهیدان رجایی و باهنر و روز کارمند گفت: برحسب آموزه های دینی در جنگ سخت و دفاع از مقدسات، مردها باید در خط مقدم باشند و هستند و بر آقایان واجب هست که از کیان اسلام دفاع و از خود ایثار و فداکاری به نمایش بگذارند و خانم ها وظیفه نقش آفرینی در پشت جبهه را دارند و تکلیف پشتیبانی جنگ بعهده خانم هاست نه در خط مقدم.
اما در جنگ نرم و فرهنگی زنها در خط مقدم هستند و باید از مقدسات اسلام دفاع نمایند و اصلاً در جنگ فرهنگی زن ها یک از اهداف دشمنان هستند و نفوذ آنها از بحث حجاب و عفاف شروع و در اغفال فرزندان جامعه دین سرمایه گذاری می کنند که به مراقبت بیشتر خانم ها نیاز دارد و باید به دفاع بپردازند.
در ادامه حجه الاسلام ملائی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) گفت: همه سرمایه و دارائی های انسان باید در راستای حفظ و تقویت آبرو و جایگاه رفیع انسانی بکار گرفته شود و این در حالی است که در جنگی نرم، دشمن القا می کند که همه چیز حتی آبرو در جهت جمع آوری پول و تقویت و ثروت بکار گرفته شود و فلسفه برگزاری این اردو ها بیان این نوع واقعیت هاست.
وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم و آرزوی تفریح خوب و سالم در این اردوی فرهنگی بصیرتی برای همه همکاران عزیز بیان کرد که تفریح خوب در گرو چند چیز است از جمله از روز گذشته و آینده کمتر حرف بزنیم و همگی تلاش کنیم از امروز خوب استفاد شود و همه شما در عین میزبانی، میهمانی محترم هستید لذا در کارها مشارکت و از کاستیها چشم پوشی نمائیم و ببخشیم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.