برگزاری دوره آموزش عقیدتی در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

دوره آموزشی تفسیر نیم جزء دوم جزء ششم از تفسیر نمونه توسط حجه الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درمرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این دوره که مدیر و کارکنان واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی حضور داشتند. حجه الاسلام ملایی به انواع زبان سخن گفتن قران اشاره و بیان داشت خداوند کریم با چند نوع زبان با انسان ها صحبت می کند که عبارتند از زبان تحکمی، زبان تعقلی، زبان بی طرفانه و زبان دوستی که در بین آنها تاثیر زبان دوستی بیشتر می باشد. در اجتماع نیز به همین صورت است که اگر با یک نفر بصورت دوستانه صحبت کنیم و مواردی را به او انتقال دهیم تاثیر آن بیشتر و اثرگذار تر می باشد و به همکاران توصیه نمود که با یکدیگر با این نوع زبان صحبت نمایند.
وی خاطر نشان ساخت این دوره با هماهنگی و همکاری دفتر آموزش کارکنان و اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد استان در حال اجرا می باشد که در پایان دوره برای همکاران بمدت ۳۶ ساعت گواهی آموزشی صادر خواهد گردید و ازطرف دفتر آموزش کارکنان نیز گواهی نامه دوره آموزشی با عنوان” سبک زندگی دینی در قران کریم” صادر خواهد شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.