برگزاری ششمین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

ششمینجلسه سالجاری شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دوازدهمین جلسه شورای فرهنگی مرکز با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز و اعضای شورا فرهنگی در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.
در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن خوش آمدگویی و با گرامی داشت هفته دولت و تبریک میلاد حضرت مسیح(ع)و آرزوی تحقق آنروزی که حضرت مسیح در قدس شریف نماز را به امام عصر(عج) اقتداء واقامه نماید، در سخنانی گفت: ۹دی ماه که روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گرفت را روز تبدیل رؤیا دشمنان نظام به کابوس و روز تجلی پشتیبانی امت انقلابی از ولایت فقیه نام برد. در ادامه حجهالسلام ملائی با الهام از قرآن کریم گفت: طبق فرمایش خداوند مهربان این خواست فطریی، دینی و عقلی هر انسان با بصیرت باید باشد که خدایا ما را فتنه برای کسانیکه کفر ورزیدند قرار مده و مارا بیامرز و تنها خداوند عزتمند و حکیم است.
وی در خاتمه در خواست تجلیل از پیشکسوتان در اقامه نماز ، کارهای فرهنگی ، ورزشی و فعالان در عرصه اقتصاد مقاومتی در دهه مبارکه فجر را نمود.
در ادامه دکتر حسینی ضمن سلام و خوش آمد گویی به حاضران و خوش آمد و آرزوی توفیق برای تمامی همکاران مجموعه، در سخنانی ضمن شادباش ایام خجسته و کسب افتخارت توسط همکران در سطح استانی و ملی، از برنامه های ارایه شده بویژه در بزرگداشت هفته پژوهش قدردانی نمود.
ایشان همچنین در این خصوص گقت: در خصوص نیروهای ارزشی و نقش آنان در پیشبرد برنامه ها و کارهای مرکز شایسته است تا در مناسبت های مختلف از همکاران بخش ها و واحدها در رده های مختلف تقدیر داشته باشیم.
دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای مناسبت های مختلف، با توجه به درپیش بودن دهه مبارک فجر، نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه ریزی شایسته و انجام آیین های متنوع برای بزرگداشت این عید ملی اعلام نمود.
دکتر حسینی همچنین در خصوص پیگیری مصوبات جلسه پیشین و سایر پیشنهادات همکاران، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را ارایه نمودند.
در ادامه جلسه سایر حاضران در این برنامه نظرات و پیشنهادات خود را در موضوعات مختلف مرتبط با وظیفه مندی شورا را ارایه نمودند.
در پایان دکتر حسینی رییس مرکز ضمن قدردانی از حضور و پیگیری برنامه ها توسط اعضای شورا با اشاره به موارد مطرح شده نقطه نظرات و رهنمودهای خود را ارایه دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.