حضور نماینده مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در کارگاه آموزشی اصول و تهیه طرح های توجیهی سرمایه گذاری بخش کشاورزی

کارگاه آموزشی” اصول و تهیه طرح های توجیهی سرمایه گذاری بخش کشاورزی” را با حضور نمایندگان پیگیر پروژه های کار حین تحصیل دانشجویان علمی کاربردی کشاورزی در اصفهان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این کارگاه دکتر شهابی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان درگذشت یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی را تسلیت عرض نمود و در ادامه به معرفی مرکز و اجرای پروژه های کار حین تحصیل پرداخت و آن ها را یکی از اقدامات شایسته در جهت توسعه آموزش های مهارتی دانست که با همت موسسه از سال گذشته در مراکز آموزشی اجرا گردیده است.
در ادامه مهندس خشنود معاون اداری و مالی موسسه هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را آشنایی با نحوه تهیه طرح ها و پروژه هایی که باید در مراکز آموزش تنظیم و به موسسه ارسال گردد مطرح کرد. مدرس دوره سپس مواردی در خصوص نحوه تهیه و تنظیم طرح، اخذ موافقت نامه ها، مسائل مالی و نیروی انسانی اجرای پروژه ها را بیان نمود.
در بخش دوم کارگاه دکتر محمدی مدیر نظارت و ارزیابی موسسه نیز مواردی در خصوص نحوه نظارت بر طرح کار حین تحصیل ارائه داد. همچنین دکتر نیکویی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش اصفهان در خصوص بازاریابی و فروش محصولات زراعی مواردی را برای آشنایی شرکت کنندگان مطرح کرد.
در دیگر برنامه های کارگاه می توان به بازدید از پروژه های مرکز شامل” پرورش بلدرچین گوشتی و مولد، پرورش شترمرغ و بوقلمون گوشتی، تولید عرق و اسانس گیری گیاهان دارویی و معطر” اشاره نمود.
گفتنی است؛ کارگاه آموزشی” اصول و تهیه طرح های توجیهی سرمایه گذاری بخش کشاورزی” به مدت سه روز به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان برگزار گردید.
خاطر نشان می سازد در این برنامه مهندس نوراله تازیکه مسول پروژه های کار حین تحصیل این مرکز نیزحضور داشت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.