پیام شادباش دکتر حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۵

دکترسید علی حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین بهار و سالگرد انقلاب اسلامی ایران و روزهای فرخنده دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۵ به تمامی همکاران مجموعه شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، متن این پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله النور
و الفجر و لیال عشر
«والفجر» سوگند همیشه برپا و بر جای یزدان پاک است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق خیزش ملت هاست.
و «بهمن» ماه خاطرات مجاهدت های ملت شریف ایران و ماه شوریدگان دلداده ای است که سرمست از کلام و پیام آن رهبر فرزانه، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر» را در همه جای میهن عزیز شکوفاندند.
دهـه فجــر کلید گشاینده ی درهای پیروزی به روی این مردم بزرگ بود کـه« استقلال» و « آزادی » و « جمهوری اسلامی» را هدیه آورد.
پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نوری بود که گستره افق ها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و کشور عزیز ما را نور باران کرد.
و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند: «دهه فجر ،‌سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.»
اینجانب فرارسیدن روزهای فرخنده دهه مبارک فجر را به تمامی ملت شریف و بویژه همکاران شریف حوزه جهادکشاورزی، تولید کنندگان، جامعه تحقیقات، آموزش، دانشجویان و مروجان عزیز شادباش می گویم و امید آن دارم که به امید حضرت حق، همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و آموزش و سازندگی رو به سوی افق های روشن و توسعه و ارتقای کشور حرکت کنیم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.