نشست خبری رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با اصحاب رسانه به مناسبت نکوداشت دهه مبارک فجر

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال ۹۵، نشست خبری دکترسید علی حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با اصحاب رسانه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست خبری که در آستانه دهه مبارک فجر ۱۳۹۵ در محل سالن قدس سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شد دکترسید علی حسینی رییس این مرکز، دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، معاونان و مدیران سازمان و گروه بزرگی از خبرنگاران نشریات محلی و نمایندگان مطبوعات سراسری و خبرگزاری ها و صدا و سیما حضور داشتند.
در این برنامه ابتدا دکتر مهاجر، در خصوص روند متبت بخش کشاورزی در استان و کشور و همچنین نقش تحقیقات در این روند سخنانی را برای اصحاب رسانه ارایه داد.
در ادامه دکتر حسینی رییس مرکز ضمن شادباش ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به حاضران در جلسه و خداقوت به اصحاب رسانه و تمامی خانواده جهاد کشاورزی استان، در خصوص رسالت، وظیفه مندی، دستاوردها و رد خیر همکاران این مرکز برای خبرنگاران حاضر توضیحاتی را ارایه داد و در ادامه به تشریح آخرین دستاوردهای حاضر در برنامه و معرفی پژوهشگران خالق این دستاوردها پرداخت و در خصوص تاثیر این برنامه ها در ارتقای کیفیت و کمیت تولید کشاورزان، بهره برداران و توسعه این زمینه، توضیحات لازم را برای اصحاب رسانه ارایه داد.
رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان همچنین با اشاره به انتشار آخرین کتبی که به همت پژوهشگران این مرکز منتشر شده در خصوص تناسب تحقیقات انجام شده و انتشارات علمی این مرکز توضیحاتی را برای خبرنگاران بیان نمود و در انتها در گفتگویی دوسویه به پرسش های اصحاب رسانه پاسخ دادند.
دکتر حسینی در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به روند معرفی ارقام سویا ویلیامز، سحر، گرگان، کتول، سامان و امیر، اظهار امیدواری کرد که آخرین رقم نامگذاری و معرفی شده در راستای ارتقای کشاورزی استان و معیشت کشاورزان توسعه پیدا کند. ایشان همچنین در راستای معرفی سایر ارقام محصولات زراعی دیگر از جمله ارقام معرفی و آزاد شده گندم، ذرت، ذرت و جو نیز اطلاعات لازم را در اختیار خبرنگاران گذاشت
رییس این مرکز همچنین در خصوص سایر فعالیت های پژوهشگران مرکز در موضوعات تولید قارچ های دارویی، در زمینه کمپوست، تولید بستر کشت، زراعت چوب و کلن های صنوبر، راه حل های مشکل عدم غلافبندی سویا و … نیز با اصحاب رسانه گفتگو کرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.