تجلیل و گرامیداشت مادران بزرگوار شهیدان شهرستان گرگان با حضور همکاران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

به مناسبت هفته بزرگداشت شهیدان والا مقام و در راستای برگزاری آیین متمرکز تجلیل خانواده بزرگوار شهدای استان و بویژه تکریم مادران جلیل القدر شهدا، در روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۵ دکتر سید علی حسینی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به اتفاق گروهی از همکاران با حضور در جمع خانواده محترم شهدای همکاران این مرکز و ۳ خانواده شهید شهرستان گرگان، با این بزرگواران دیدار نمودند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، به منظور پاسداشت و تجلیل از خانواده معظم شهدا و تجدید بیعت با آرمان های والای شهدا، دکتر سید علی حسینی رئیس مرکز به اتفاق اعضای شورای فرهنگی مرکز با خانواده شهیدان بزرگوار اعتراف، داودی و بهمرام، خیام تهرانی، برزین و ساوری شموشکی ( مادر ۳ شهید بزرگوار) دیدار و گفت‌وگو نمودند.
در این دیدار دکتر حسینی ضمن تشکر از خانواده های محترم شهیدان، لزوم پیروی از راه سرخ شهیدان را یادآور شد و سرکشی و دلجویی از خانواده معزز شهیدان را وظیفه همه دانستند.
ایشان با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم ایثارگران و لزوم پیروی از راه سرخ شهیدان گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی پایان در نزد خداوند منان دارد.
رئیس مرکز با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: مردم ایران اسلامی قدردان از خود گذشتگی و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارگری ها و از خودگذشتگی ها نبود کشور و انقلاب در امان نمی ماند.
دکتر حسینی با اشاره به این مهم که شهیدان بزرگوار ما به همه درس ایستادگی و مقاومت دادند افزود: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان و خدمتگزار خانواده بزرگ شهدا باشیم.
در این برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، در سخنانی گفت: همه مردم برای آینده بهتر و شایسته تر تلاش می کنند و صرف نظر از درست نبودن بعض ازاین تلاشها، قرآن آینده شایسته را از آن پرهیزگاران می داند وهرکسی شعائر دینی را زنده نگه بدارد از پرهیزگاران و متقیان خواهند بود لذا تجلیل از شهدای گرانقدر و تعظیم از خانواده های معظم آنها بارزترین مصداق شعائر الهی محسوب می گردد واین تجلیل ها نیاز همیشگی ما و جامعه ما است ودر حقیقت آنان سند بالندگی وافتخارات دنیوی و اخروی ما هستند و بر همین مبنا مقام معظم رهبری ارزش زنده نگهداشتن نام و راه شهیدان را کمتر از مقام شهید نمی دانند.


پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.